lördag 8 november 2008

ett väldigt ointressant blogginlägg

det var verkligt länge sen teologen tog sig an bloggandet.. så nu är det sanningens minut om jag fortfarande bemästrar detta med att skriva intressanta, givande och alldeles underbara blogginlägg:)

dagens tack tillägnar jag min professor i dogmatik som är ute och reser. det är tack vare honom jag fått vara hemma så länge. egentligen borde jag studera lite exegetik. men just nu känns det inte så motiverande. men jag tänkte att inte måste man alltid ha motivation, ibland måste man få vara alldeles oinspirerad och grå. jag kan t ex berätta att i onsdags hade jag verkligt mycket motivation.. för då gjorde jag mina läxor till på måndag. detta borde ge mig iallafall en lite applåd och om jag skulle tänka en stund på de sku säkert mitt samvete säga att det är okej att jag är lite lat just nu.

när jag riktigt tänker efter vet jag inte vad jag skall berätta för er, kääääära och trogna läsare. det händer inte så mycket spännande i mitt liv. jag äter, sover, andas och i mån av möjlighet försöker jag också studera. men en sak vet jag... och det är att jag längtar efter julen.

nej nu skall jag se å fotografier.

//teologen hon som inget vettigt vet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

voi suck å stön teologen. hitta du int nån bild där jag var lite nättari än såstee? de måst ju finnas nån :P ja föredrar Snadi-bilden ;)

Anonym sa...

Åååh, vilken fin bild av studenterna!! /Hanna

Anonym sa...

ibland måste man helt enkelt bara vara. :) fin bild på er alla.