tisdag 21 oktober 2008

bara för dig sulis:)

nu sitter jag här här ensam på 94 kvadrat. jag, min sex and the city box och en glasskål. så jag lär nog överleva den här kvällen också. fast de är någon som har någon sorts sammankomst i vårt hus. De låter som om män, sport och öl. hurra!

(byta dvd skiva paus)

egentligen borde jag inte sitta här i mitt söta nallepuh nattlinne, jag borde företa mig viktiga uppgifter som att lära mig allt för många grekiska ord, packa hem-hem väskan ect ect.. men innerst inne lockar de inte. jag trivs mycket bättre här, jag menar jag får ju spendera tid med george vår dvd-spelare och allt de han ger mig. (läs fantastisk underhållning) men nu får ni ju då inte tro att teologen har suttit här sedan systern lämnade eriksgatan. jag har tvättat, pressat och vikit kläder , organiserat, studerat (precis lagom lite). jag måste säga att jag är relativt nöjd med vad jag åstadkommit under dessa timmar...

men nu längtar jag hem. hem till familjen, vännerna och jobbet. men enligt säkra källor kommer det regna. just nu hatar jag regnet. de gör mig till en sur individ.  

konstpaus..( läs välbehövd telefonpaus med favoritpersonen)

nu dags att diska och packa hem hem väskan... eller kanske bara kanske ett avsnitt satc till?

//teologen 

...nå humanisten nu har jag skrivit om ingenting så att du skall ha något att fördriva tiden med. varsågod

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för uppdateringen! :) kan meddela att jag nu skrivit nästan 1och en halv sida! fän-täästic, eller hur? ja e SÅ på gång ;)

eriksgatan 31 sa...

suuulis ja vill att du ska ring mig jag är sååå uttåkad:)