söndag 19 oktober 2008

söndag

nu ligger vi här storasyster och lillasyster. hon har inte lämnat mig ännu, det passar mig perfekt! för mig betyder det att jag slipper vara ensam en dag mindre. tack världens bästa syster!

har jag förresten berättat de, att min syster är världens bästa syster? inte? nåja... nu vet ni i alla fall att Fredrika Anna Ulrika är världens finaste vackraste snällaste roligaste underbaraste och bästaste lillasyster!

vi har haft en fantastisk kusinhelg här på eriksgatan. alldeles jätte roligt har vi haft här och många filmer har vi kollat. de är så underligt för när man känt någon hela sitt liv spelar de ingen roll om man inte träffas på en  dag, en vecka en månad eller ja ett år, man kan bara fortsätta där man slutade. ni kan inte föreställa er allt de vi fyra gjort tillsammans, jag kan inget annat än att småle när jag tänker på alla våra åkturer på miniskidor, mjukisdjur, kojfunderingar och allt allt de andra som jag kommer bära med mig resten av livet. jag har svårt att tro att någon har haft så fina barndomskompisar som jag har haft.  låter kanske som en kliché men vi kommer vara... vänner för evigt.

grattis till våra två älskade vänner som bestämt sig för att leva tillsammans resten av livet. Gud har välsignat er. stort grattis igen från oss på eriksgatan.

//teologen o den underbara systern (som ser på äcklig romantisk kärleksfilm)

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter som ni haft en jättebra helg på Eriksgatan, kusinerna, systern å du Teologen. :) Humanisten har också haft en bra helg, även om hon saknar dig lite ;)Vet du, ikväll har vi försökt bota min kattfobi, Formgivaren å jag. De gick no helt okej, förutom ibland... Annars e väl allting som vanligt här ute på vischan, tilåme Nykaabi sto kvar. Att sånt. Tzyssåposs! (Kan du se om min vän, han som börjar på M å e en knöl överlever veckan?) kan hända att han behöver lite tzärlek å vatten...

eriksgatan 31 sa...

jag vi har verkligen haft det trevligt. sulis du sku bara veta hur duktig jag är, jag har tvättat väldigt mycket kläder och sånnt så nu har du rena och vikta kläder på din säng. i'm soo god! jag saknar no dej oxå suulan, fast du e ju iaf inte ensam i en läskig stad tur att jag har tage:) oroa dig inte jag ska si om M har nå needs:)

Anonym sa...

Oj hördu Xandris, no kan du vara snäll :) å jå, tur att du har Tage(Tagi?), han e no kar han ;)