onsdag 8 oktober 2008

i ljust minne bevarat


klockan 00.27 avled vår dvd spelare.  efter en ytterst svår operation utförd av teologen/martha- freaking-stewart var det bara att konstatera att vår kära dvd spelare sett sin sista film. detta är en svår stund för oss alla men vi är ju inte ensamma med vår sorg, vi har ju varandra. möjlighet till krissamtal finns morgon mellan 17.00- 21.30. de närmaste sörjande har blivit kontaktade.

minnesstunden sker dock i stillhet inkommande fredag. 

//de anhöriga

1 kommentar:

Anonym sa...

Huuu, vilken bild ni valt! Jag blev riktigt skakis då jag trodde något riktigt hemskt drabbat er... Om jag skulle få ge er ett litet råd, så skulle jag, min ibland morbida humor till trots, be er vänligen avlägsna åtminstone bilden. Ursäkta och förlåt och Tack. Jag är så tzänsli.