onsdag 22 oktober 2008

godmorgon världen!

jag har bara en fråga såhär från morgonen.. hur gjorde man när man gick i gymnasiet? åtta nästan varenda morgon?! jag har en åtta morgon per vecka och de är precis lagom. jag sku gärna vilja veta hur jag gjorde när jag orka vara vaken såhär tidigt på morgonen..

ibland får jag ett visst behov att räkna ut saker... jag har listat ut med enkel teolog logik att om exakt 11 timmar stannar mitt tåg i bennäs. de betyder att om 11 timmar och 10 minuter är jag hemma på skogsbacken! hurra!  

förresten har jag listat ut att det finns människor som saknar mig. tillexempel sulis och min syster.  min pappa skulle vara stolt över mig nu,  jag steg ut ur duschen och kände hmm... jag måst no hör på whitesnakes så jag kommer i rätt stämning. ( detta hittar jag inte på bara för att min pappa ska tycka att jag är ännu mer fantastisk utan detta hände verkligen klockan 07.00 på eriksgatan) 

det börjar snart bli dags för mig att bege mig till teologpalatset och visa hur bra jag är på nyatestamentlig grekiska.. yes!

//teologen


Inga kommentarer: