måndag 22 september 2008

tillbaka på eriksgatan

efter en fantastisk helg är jag (teologen) och humanisten tillbaka här på eriksgatan. formgivaren lämnades hemma på grund av sitt onormalt stora knä. nu sitter vi och avnjuter sex olika sorters ostar på trevliga kex, så dagens tack tillägnar vi Moster U. och hennes K ,  nu behöver vi inte gå i säng hungriga, hurra!

humanisten har gift ihop sin kära kusin medan jag bara har existerat den här helgen och druckit kaffe. 

förresten kom till eriksgatan, ta din väska och besök oss i helgen. vi vill ha dej här:)

//teologen


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejer! Vad bra att ni fått mathjälp! Skönt att ni får äta er mätta innan ni går till sängs :o) Tänk på Hans och Greta och hur det gick för dem.

Några nyheter om det felande benet ännu? Stackars S, hursomhelst... Hoppas hon snabbt blir bra igen.

Såg att ni ev ville ha sällskap till eriksgatan och tänkte bara tala om att jag som bäst jobbar på att få ihop min reskassa... och hoppas att jag småningom kan vara en besökare hos er, om ni vill... Dessutom hade jag tänkt ta med valda delar av familjen.

Fåår vi koma? (Fast int till helgen.)

Anonym sa...

ännu har vi inte hört något om formgivaren och hennes knä, fast hon lär komma med tåget som e framme i Åbo nångång ikväll, om int ho har stidzi åv i Jakobstad å flirta me na jakobstabo :P

å säkerliigen får ni kåma ;)